Vi bruger Cookies

Ved at benytte www.foodculture.dk accepterer du, at der anvendes cookies. Vi anvender cookies for at forbedre brugervenligheden og til webstatistik.Du kan her læse mere om vores cookiepolitik.

Marked » Fødevarevirksomheder på de sociale medier

LinkedIn er medlems-organisationernes højborg

Medlemsorganisationer bør bruge sociale medier til at pleje medlemmer og rekruttere. Mange bruger LinkedIn til formålet.

11. mar 2014

TV

TV TV: Isbutik nyder godt af succes på facebook

På Østerbro i København gør en lille isbutik aktivt brug af facebook til at komme i dialog med sine kunder. Og det har virket.

05. mar 2014

Virksomheder: Frygt ej facebook

Virksomheder kan med fordel bruge sociale medier til at blive mere synlige og komme i dialog med kunderne.

04. mar 2014

Landmænd åbner bedriften på facebook og Instagram

Sociale medier kan være til stor gavn for landmændenes daglige arbejde ifølge Videncentret for Landbrug, der afholder seminar om brugen af sociale medier.

04. mar 2014

Fødevare-virksomheder misser dialog på sociale medier

Fødevarevirksomheder udnytter ikke de sociale mediers fulde potentiale, mener flere eksperter. Dermed går de glip af muligheder for at udvikle sig.

03. mar 2014

Eksperter: Fødevareindustrien lever et farligt socialt medieliv

Størstedelen af fødevarevirksomhederne udviklede ikke en strategi, før de kom på de sociale medier, viser ny undersøgelse. Livsfarligt, mener flere eksperter på området.

03. mar 2014

Om temaet

SENESTE NYHEDER